time heals all wounds, but what about the scars?

tjenispenis :)

idag har jag varit med erika. :) gumman du är så söt och såklart så räddade hon mig igen , haha ., nu vet jag vad jag vill göra på min födelsedag! mitt i prick stumpan. :)
Om några dagar kommer min mobiiiiil! <3 ska bli så jävla skönt att få tillbaka min gamla rosa vackra nokia ;) okej, nu ska jag köpa en annan mobil att ha tills jag får pappas (A) . så vafan men jag saknar den iaf, jag menar vad är jessica utan en rosa mobil? :O
Så jävla mkt piss i denna värld, btw! if you hadn't noticed, but I'm kind of sure you have. Karma säger jag bara . what goes around comes around .  the end  .
Nu har jag kollat på massa sex and the city (A) finns det nå bättre? okej, top model men inte annars. top model 9 börjar btw nästa onsdag! SAMMA TID SOM GREY'S! vad fan ska man göra? :( men såklart har jessica kommit på en lösning. jag tänket kolla på top model och ladda ner grey's , jackpot! ;)
juste! goda nyheter efter all skit idag så löste det sig :) vissa människor bara jag är så jävla glad för att dom finns. pappa ringde idag :) bara det blir man ju glad av men nu blev jag ännu gladare , för jag ska få börja exyra jobba ;) dom har såmkt ljudfiler så nu ska man extra jobba typ hela våren 2-3 em/dagar i veckan och hela sportlovet ;) jag kan ju bara säga att min garderob snart får sig ett rejääääält lyft ;) . haha .


kommentarer
Postat av: Erika

pengar rullar in som det ska, det går bra nu ;)
haha kunde inte låta bli!

nu kommer allt bara gå mot det bättre, var så säker på det :D

2008-02-07 @ 23:41:37
URL: http://erikakarlsson.blogg.se

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback