datorkunskap

tjenis penis :)

Nu sitter man här i sal 419 längst upp och har datorkunskap. inte kul. har dock nice view med lilla erika mittemot :)
nu ska man tydligen leta reda på nå bajs om johan den andra , who cares?
typ ingen för något. konstigt. alla sitter och mejlar på e-posten, hyper ellerhur? sen så äre ju bdb såklart. själv vill man in på gavlefesten, men den funkar inte :( faan! nejmen nu kom det ett mail från lilla erika ! :D
så blev man genast glad igen. den här kursen är nog den sääämsta kursen som finns , vi sitter och sa lära oss skllnaden melllan spara och spara som. xD som om man inte vet det liksom.-

vafan nu fick man nån jäwla läxa också. och i idrott. fitta! mys idrottslektion dock. kollade på nån liten mysig stresshanterings film :) fick mysa på maddrasserna med vänner :) sen vare nån avslappningsövning :')
fick inte så mkt lungt dock :P idrottslärarn var lite tråk och man fick inte ligga flera ´på en madrass.

sen idag ska man hem och plugga :/ faaan. måste plugga idrott, DA och läsa mer engelska bok. the great gatsby läser man, ska tenta av eng B . hurtigt av mig tycker jag. dans senare idag btw., mer jazz och modernt!
la på svinmkt igår åp¨jazzen och jag har typ glömt råmkt. :/ ähhh, jag får lära mej det vafan :D

haha, från det ena till det andra är jag nog fan kär! :S ajfan asså det händer inte mej. (A) . orkar inte bli ledsen igen, så nu får ni fanhålla tummarna för mej! på löradg ska man till erika och fiiira ! :) grattis påre gummaan! <3


                                                
image38

kommentarer
Postat av: Erika

tihi gosnöre :D

2008-01-17 @ 16:22:30
URL: http://erikakarlsson.blogg.se

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback