Es1Dt på hal is ...

tjenis penis!

Nu blire lite update på min vecka, inte allt är bra ska ni veta. det mesta är inte bra^^ haha .
jooo, veckan började med dans, som ag inte kan vara med på så mkt för min jävla muskel i benet :( vettefaaan vilken muskel det är eller nå, men jag har konstant ont, kan inte dansa typ och det blir aldrig bättre för jag aldrig får vila,. så får man idag reda på att det är prov på dansen nästa vecka! bra jessica :(
jävla ben! bli bättre nu annars faaaaan! :@

Juste, man har också fått info om att min mobil är lagaaaaaaaaaaad! :) jippie tänkte jag, men shi fick jessica . dom har skickat den till fel adress! den ligger nu nere i lägenheten i alingsås! fast returadressen var här i gävle. vafan ! hur jobbigt kan det vara att skicka till RÄTT stad? va? så nu får man inte mobilen förens nästa fredag :( har iaf en mobil som funkar nu så länge. tack  matilda gumman <3.

men lite kul hare vart iaf. Es1Dt var i torsdags ute på hal is kan jag berätta! bokstavligt talat! haha, vi hade skridskor på idrotten. alla är vi hockeyproffs, yeah right! ;O dagens skämt det., men jäävlar va kul vi har för alla är lika kassa typ :P inte gabriel som är typ hockeyproffs och matilda som är duktig sm få :) sen vi andra ., ^^ men vafan vi spela massa bollgrejer och gissa vad? jag gjorde MÅL! kan ni fatta det eller? finns en första gg fr allt :) 

   
                   image47
  

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback