nyårsafton baby ;)

Gott nytt år! :') nu äre bannemej 2008 . haha =)

Jaaap , igår vare ju nyår . var med sara och elin .) men vi kom ju ut så jäwla sent! äääh, vi körde lite 80tals stil alla tre , hihi ^^ hade min nya pumps! :) kallt som faaaaan men snyggt :) ångesten idag på en skala 1-10 är typ 12 :S ajjaj asså. vafan det är ju bara nyår en gång om året :)

först var vi p fest i andersberg med lite vasafolk:) mkt trevligt! förstår inte var all min sprit tog vägen. okj min mage men jag vettefan hur ., haha :P . sen så skulle vi åka in till stan, träffde massa människor man kände .=) och shit asså hade la aldrig kunnit gissa. trillade också och skrapade upp knät :/ men jag äkände det inte . trore va när jag och sara ramalade och pussades samtidgt. snygga bildere på det finnsde. ahahaha :) eller inte .

sen såg skulle man på efterfest, men det sket sig så vandrade man i bomhus och frös ihjäl! huttrade hela natten sen. och jaa inte ätit på föenns nu typ och jag tror fan jag ska spy! mår så jåäwla illa. ussha. men man får la se det som en relativt misslyckad men rolig kväll :P hahaa =)

image24   första bilden 2008 ;) myspys <3

image25 jessica anna sabina :)

image26 haha, bruds <3

image27 puss puss på sara =) halvägs ner på marken (A)  







kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback