'cause it's me against the world

alltså seriöst? kan man vara mer screwed eller? :(

yeeep, jessica did it again.  visste att det hade vart bra alldeles för länge! jävla karma skit! eller det kan fan inte vara karma heller, eller jo, eller nääe. vafan det finns folk som gör hemska saker! och dom råkar inte ut för nått!
näe jag har nu verkligen bestämt mig, de är något som jobbar emot mig asså! vem det nu är, eller vad det nu är som styr lite granna HATAR mig! han/hon/den måste bara verkligen hata mig? som om det inte räckte? nu måste jag gå och bli screwed, eller vad man nu vill säga. nej det är inget positivt, inte i mitt liv iaf. jag har absolut NOLL chans, så nu måste jag bara gå och må dåligt. tack, TACK SÅ JÄVLA MKT!


kommentarer
Postat av: Erika

that sucks man, är typ i samma sits som du. som förra gången, haha! men lycka till iallafall :)

2008-07-05 @ 17:39:34
URL: http://erikakarlsson.blogg.se/
Postat av: jessica

jaavafan , aldrig att det ska få bli bra eller :)

2008-07-06 @ 10:46:35
URL: http://jessicamodd.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback