herregud, hur står vanligt folk ut? :O

nu känner jag att jag verkligen måste sluta med låttexterna, haha. men det är ju så svårt (A) forgive me!

alltså, hur pallar folk att vara kär? jag förstår mig inte på de. oh gud, nu låter jag ännu mer cp ^^ näe men asså visst det är ju en helt fantastisk känsla! men vafan det stör! :P jag blir helt cp, jag får jättesvårt att sova, jättesvårt att vara allmänt glad och jag har sjukt svårt att äta ibland :/ det förstår hela dygnsrytmen liksom! så visst kärlek är det bästa som finns om den är besvarad, så snälla håll tummarna för mig, för annars äre kört! hihi

nog om det, just nu sitter jag på jobbet och har så sjukt tråkigt att jag dööööör! har typ 50 ljudfiler kvar och det ringer typ inget, tackochlov för det såklart! :) men ändå, jag ska jobba till 17.00 och jag vill hem nu! men efter det ska man på gymmet och sen sola kanske. fyfan jag dissar nog träningen :P men jag måste! äääh, tar det en annan dag (A) någon som har förslag på något roligt på nätet man kan glo på i 300år?

XOXO
Jessica



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback