hjälp! :S

gud va less jag blir! IKEA har slutat tillverka den sängen jag vill ha i vitt :( och dom kommer inte börja tillverkningen igen heller...

Så nu hoppas jag på annat! Jag vill köpa en MALM 160 el. 180 x 200 säng i Vitt, från IKEA. Har du en sån säng och skulle kunna tänka dig att sälja den hör av dig till mig! du måste dock bo max ca.20 mil från gävle! det behöver ej ingå madresser eller sånt, utan endast stommen behövs!
skicka ett mail till [email protected] eller lämna en kommentar med din mailadress!

OBSERVERA ATT JAG LETAR EFTER EN I VITT, INTE DENNA FÄRGEN.

kommentarer
Postat av: Matilda

fan vad tråkigt gumman :(



<33

2008-07-23 @ 18:50:46
URL: http://matildalundberg.bloggsida.se
Postat av: Josefin

Hej på dig! Nu var det ett tag sen man såg dig.. Hoppas allt är bra iaf. :) Kanske ses på nån träning som christian kom på att vi skulle ha inför 2:an.. Sköt om dig tills dess:) Kram Josefin Nilsson

2008-07-25 @ 00:10:47
URL: http://josefin12.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback