like me

yes, jag är kär! IGEN! men denna gången på ett bra sett, gå inte och tro att det är nå romantiskt den här gången ;) jag är nämligen helt förälskad i girlicious nya låt - like me ! :D den är så sjukt bra och soooo me ;D

jaap, jag har lyssnat på låten X antal gånger sen jag fick hem den igår kväll =) man kan ju bara inte göra annat än att älska den, det är verkligen en låt i äkta jessica-anda. ny dag, nya blogginlägg. Idag har jag nämligen ett ganska packat schema. eller packat och packat, det händer mer än vanligt. och eftersom idag är jag extra trött så blire extra jobbigt.
Ja som vanligt klev jag upp imorse strax innan 7, fixade mig och käkade frukost bla bla allt de där som alla normala männsikor gör på morgonen, så nu ska vi inte gå in på mer om det. förutom kanske jag ska nämna mitt extrema rea-fynd jag köpte för någon vecka sen som jag har på mig idag :) Nämligen ett Friis&Company skärp till midjan för 99kr! jag är så himla nöjd, eftersom jag har så sjukt svårt att hitta skärp till midjan! alla de minsta på 65cm går åt direkt, och det gör inget eftersom även dom har blivit förstora! min räddare är friis&Co. Alla deras skärp i 65 passar! och finns alltid kvar på rean, för typ ingen kan ha dom ;) tur för mig. jag har nämligen 2!

nu sitter jag här på jobbet och väntar på att det ska bli lunch :) ska gå och käka lunch på mammas jobb idag. sen ska vi gå till limpan heter det och jag ska försöka hitta någon rolig grej till morfar som fyller 50 :') tänkte mig en jättestor ölburk eller något :D får se vad jag hittar =) sen äre jobb till klockan 5 som vanligt och sen kommer mamma & thomas och hämtar upp mig. då ska vi ut till stugan och fira morfar en stund ikv.

ja, sen när vi kommer hem kommer det vara dags att packa träningsväskan för imorgon och sen sova ungefär,. så intressant ser min dag ut :P

XOXO
Jessica


kommentarer
Postat av: ukkelele

Boobs

2008-07-28 @ 02:06:37

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback