ny bloggdesign!

Alldeles snart kommer det en ny bloggdesign här på min blogg :) made by none other then moi :) vi får se hur det blir och om jag kanske måste skaffa hjälp av nån efter att ha förstört allt. haha.

Har knappt bloggat på hela veckan, fy på mig! men nu gör jag det iaf :) nu kommer inte jag exakt ihåg vad jag gjort hela veckan, så ni får lita update om tisdag & onsdag.
På tisdagen mötte jag upp matilda efter jobbet och vi tog oss en fika på mingel&bar, jävligt god kladdkaka och fyfan va snyggt det är där! :) när vi fikade fick jag ett lite underligt sms från josefine. Hon undrade om vi kunde ses ikv? och för att fylla in er som inte vet storyn så var vi bästa kompisar fram till gymnasiet typ och har inte pratat sen dess. aja, så först trodde jag hon skickat till fel (internt) men så vare inte så vi träffades senare och pratade i 2 timmar. riktigt skönt att få allt sagt och lägga det bakom oss! så det var överlag en helt fantastisk dag! kan ju även tillägga att jag inhandlade en väska för 50lappen ;)

På onsdagen vare som vanligt jobb :) 8-17 som alla andra dagar, men nu har iaf jessica kommit tillbaka till ångern så nu har jag nån att umgås med! tackochlov! :D kan bara nämna att igår så tog vi oss igenom 239 ljudfiler! stort grattis till oss. aja, tillbaka till onsdagen. Gick lite på stan på lunchen, som alltid men idag var en annorlunda jag. Såg att det var halva rea priset på Twilfit, en butik jag älskar btw. Så jag provade en korsett och ett par bikinitrosor till min överdel jag har hemma, även den från twilfit :) och vettu vad? dom passade faktiskt! det gjorde hela min dag och jag slog till på båda såklart. Nu grejen som är det alldeles fantastiska är priset! så går det till när jessica fyndar, men de här fynden är t.o.m jag stolt över! (kommer bilder på bdb och förhoppningsvis här i helgen)

OrginalPris:
Korsett 499kr
Bikinitrosor 129kr
_________________
Summa 628kr

JessicasPris:
Korsett 124,75kr
Bikinitrosor 32,25kr
_________________
Summa 157kr

RABATT: 628kr - 157kr = 471kr

På kvällen begav sig jag och matlda ner till stan och sommarkväll för att kolla på Ola och träffa folk (Y) vilket vi kollade på och träffade =) massa gamla klasskompisar sprang vi på och det var så sjukt mysigt! har inte träffat endel på jäätelänge! :S vi tog tillslut en glass på mcdonalds, frös sönder och pallade oss på sista bussen för att komma hem :)

Nu idag ska jag iväg till farmor och farfar direkt efter jobbet och grilla med släkten! Farmors bror och hans familj är nämligen i stan och jag och pappa och de andra är bjudna på middag, som vi såklart ska på! ingen missar farmors underbara middagar =) är redan lite hunrig tror jag (A) Fick nya nummret av SOLO när mamma kommer hem och det är så jag ska sysselsätta mig nu fram tills 17.00 :) och Lauren Conrad är min one and only idol! <3

XOXO
Jessica




kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback