two down, one to go

yes! äntligen äntligen äntligen färdig med min andra vecka på jobbet !

just nu sitter jag här, slutar om 40 minuter. Väntar på att matilda ska komma upp och hålla mig sällskap sista halvtimmen, eftersom arbetet för mig tog slut vid halv 3 och det är ingen som ringer just nu :P så jag har kollat alla mina sidor typ 84353745ggr, läst lite Chic, sett allt om OTH på youtube och målat mina naglar :) börjat läsa en ny bok också! The undomestic goddess! hallå ? jag i ett nötskal och på engelska är den också! kandet bli mkt bättre än så ? såfort jag kommer hem ska jag ladda ner Ashley Tisdales nya film! Picture This! den verkar vara hur bra som helst och jag älskar henne. nu efter jobbet ska jag gå och ta en fika med matilda kanske, eller så åker vi direkt till affären . :) ska köpa lite mat för helgen och sen blire mys!

om vädret är bra imorgon äre en heldag på fjärran höjder som väntar oss och då ska jag steka. om jag så ska bränna sönder mig så ska jag ligga där HELA DAN! för det blir brunt sen om jag bränner mig. men det tror jag inte jag kommer göra. vi får allt ta och vänta och se! Fyfan va det är sjukt varmt ute idag, höll på att avlida på lucnhen av att jag inte får vara ute! men här inne äre svalt och skönt iaf, men det blir man ju inte brun på ;)

aja, min dag var inte så intressant idag :P Ni får uppdatering imon kväll eller måndag senast såklart då :)

XOXO
Jessica


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback