i belive my dreams are true.

i belive i can, i belive i'll dance. that is why i do believe . . .

jaaap det var typ  34358564539 år sedan jag skrev (A) . forgive me. förra veckan var erika min här <3 var så jävla längesen och ändå känns det som igår! en sån person som man bara kan sitta och inte göra någonting med och det är fortfarande så ruggigt roligt? så är erika och jag. man kan ju inte säga att vi var direkt  nyttiga under hennes vistelse här (A) lala.

vi var till sthlm en dag :) så jävla mys! trötta som vi var gav vi oss av och åkte buss, genom vårt härliga land. not ;) traditionsenlig sminkning på bussen och frulle på donken. sen bar det av på stan och jag kan säga att mina fötter gjortde ONT när vi kom hem. espadrillos vettu (A) man kan ju inte gå i platta skor i sthlm vettu ;D
jag köpte ett skitsnyggt vitt linne med mönster på MONKI. ruggigt skön affär! snygga grejer och bra priser! :) sen köpte jag typ min älsklingsklänning någonsin, den är officielt min nya kärlek. fanns typ alla fäger men köpte en kornblå, min älsklingsfärg för tillfället! <3 köpte även ett par jättesöta svarta vardagspumps, enligt mig då, :) sen massa smycken och sånna där smågrejer. hittade massa underkläder också, frank dandy bla annat :) gud va jag letat sånna i min strl och två spets från h&m . ett par röda och ett par svarta med snörning! riktiga fynd!

på fredagen hade vi tjejkväll, jag, erika och matilda :) kan det bli bättre? ;) nej, tänka sig att det kan de inte! (kolla bilder på bdb, jessicamodd.bilddagboken.se). vi käkade pizza och kebab på amigos, yes vi käkade BÅDA! ;) haha. sen kollade vi på the holiday och förtrollad. och jag som är helt cpstörd grät som fan på barnfilmen p g a en tecknad ekorre eller va det var (A) men guud va söt den va! hihi.

på söndagen åkte matilda till sen stuga :/ saknar dig som fan gumman! kom hem igen, ÖGONABÖJ ;) på måndagen åkte sen erika. :( älskar dig gumman <3

idag har jag bara chillat, tagit en tur till ica, snackat i telen, städat ut massa bajs och nu ska jag snart ta och göra mig en fruktsallad och titta på sex and the city maraton på 3an :D nästa vecka blire filmen på biiiiiiio <3

Pusspåre!

min älsklingklänniiiiing <3

kommentarer
Postat av: simon

jävla snygg färg!

2008-06-19 @ 11:08:29
URL: http://simonlindberg.blogg.se/
Postat av: jessica

hehe, det jag älskar med den! kornblå <3

2008-06-23 @ 15:44:34
URL: http://jessicamodd.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback