summer baby ;)

äntligen sommar
! varmaste i europa och livet leker ... typ .

jaa det är sommar äntligen, tack och lov. man började ju nästan tvivla på dens existens där ett tag ;) men nu är den här och vi står på våra bara knän och tackar vem/vad det är som styr vädret ;) TACK!
själv är man ju inne ändå :/ har vart sjuk nu sen i torsdags, nu har iaf febern gått bort och svullnaden i halsen börjar lägga sig tror jag. HOPPAS HOPPAS! :)

i veckan händer det MKT! mycket med stort m, k och t ;) på måndag ska jag jobba direkt efter skolan, köpa sista grejen till erikas present och bleka slingor :D hektiskt kan man kalla det. På tisdag äre sista mattelektionen, sen bär det av och hämta erika på tågstationen. På onsdag hade jag tänkt att vi skulle åka och sola i boulongern och käka lite glass och myspysa. :) om vädret håller i sig då , men det hoppas vi på! På torsdag äre STHLM! <3 ska shoppa massa, gå på american apperal mfl. hoppas man hittar en snygg bikini och nån klänning :) wet n' wild smink såklart också ;)

Pusspåré!

jaaadu, alla de där danslektionerna börja märkas lite måste jag påstå ;D

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback