i'm so over you

påsklovet rullar på ...

jaadu nu äre inne på 4:e dagen på lovet. :) känns jävligt skönt att det är 6 dagar kvar! yesbox! och i övermorgon ska jag börja dansa hela dagarna med chrisitan . kommer vara helt slut, men det är så värt det! om du läser min blogg ofta så vet du att på påsklovet ska mitt nya liv börja! och det har gjort det :O fast inte som jag hade tänkt! utan helt tvärtom! gud är äntligen på min sida! peppa, peppa ta i trä! tänker inte berätta hur det skuller vart, men hur det kommer bli! idag börjar mitt nyttiga liv! :) måste komma iform till beach 2008. mitt år i år, kan du ge dig fan på! så nu är nyttig mat och MKT tränign. såfort snön är borta är jogging varje dag! + dansen i skolan.
nu på påsklovet tänkte jag bara på en clean slate och det ska jag , men som sagt inte som planerat! MKT MKT MKT bättre! haha. gud, något går min väg för en gåns skull. eller min och min men halvt iaf, därav den fina rubriken på dagens inlägg. i'm so over you and it feels  SO good. I don't know what i was thinking. tänker skylla mina dumheter på temporary insanity. så slutpratat om det .

I helgen så har man bara kollat på massa laguna beach (A) det programmet är fan gjort för mig känns det som! jag är inte född att leva i det här pisslandet kan jag säga! snälla sommar kom innan jag dör!
sen har jag bara fläskat och det som gjort att jag tänker ta tag i den saken (se ovan, haha) så nu känner jag att det räcker. blir nyttigt men såklart så ka jag inte hålla mig från det helt. blir iaf inge godis och snabbmat och sånt. fast med undantag  att jag får äta godis ELLER snabbmat endast 1 / veckan. kommer gå ganska bra tror jag :) wish me luck!

oj! juste jag var på påskmiddag med familjen på lördagen. käkade så jag höll på att avlida, träffade släkten såklart och mina gulliga småsyskon. :) <3

igår så kollade jag på film med Erika (gullungen va skönt det är att du är hemma!) , Marsi och Bergh., Vi kollade på Red eye, har sett den förr men kom inte ihåg den typ :P ganska cpig fim. vet inte om man ska säga att den är bra eller inte :P den duger iaf! kollade lite på andra avenyn också . jag och erika ville inte, men så vi låg och mös i den enormt sköna soffan ist (A) . trångt och mysigt kan man sammanfatta kvällen med . haha .


Pusspåré!


image58

kommentarer
Postat av: Pernilla

Din header är klar gå in och kolla på din mail

2008-03-27 @ 00:12:21
URL: http://pernillabolwede.blogg.se
Postat av: jessica

tack så mkt :)

2008-03-27 @ 11:45:12
URL: http://jessicamodd.blogg.se

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback