ooh ohh baby

då vare looov. tackgodegud.

idag har man bara varit i skolan. sådär småsorgligt. kommer sakna alla värsta mkt! så fick jag reda på att jag missade erika på msn igår :( bajsockså!  och sen så ska man ju sklijas från alla rålänge.
hade först matte och som om man inte hade nog att göra på lovet så ska man göra ett jävla mattearbete också, men det lär gå gansa fort om man bara göra det :) sen så vare idrott, orkade inte vafra med på redskap så tränade för första ggn på flera veckor idag. i gymmet . okej det blev mest trampa trappmaskin en kvart. sen streching och snack med gabbe, luttan och christian . mysigt pysigt.  sen vare lunch ! :) tano räddade mig från att träffa nån jag vekrligen ville undvika. tack gullunge ! sen bar det av på datorkunskapen. njöt av min sista hisstur. efter lovet är back to the stairs.
Efter det vare stepp lektion. ja jag är helt lost. tack christian för att du ska hjälpa mig! annars skulle jag nog dött! det är ju itne illa att han är typ bäst i klassen också. *stolt* om man ändå vore lika bra (A) hihi

Direkt efter skolan gick jag till jobbet. jobbade bara 4 timmar dock. skönt!  var ganska tråkigt först, men sen kom josef så var lite roligt folk där iaf . även om dom gör så man missar bussen. men den går ju en gång var tionde minut. shi fick han ;) hahaha!

imorgon äre långfredagen och ja den kommer bli låååååååååååång!  ska dansa på ackes hela förmiddan med christian. ska fixa min musik till mitt solo och ja jag har kanske hunnit ändra mig igen (A) jag är så jävla osäker på låten. men nu vet ja iaf dansstilen! får man säga är ett stort plus iaf! :) grattis jessica, tack så mkt.  

Pusspåré<3


image57

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback