sötsomsocker<3

- Vilket statligt svenskt bolag måste alla med bil besöka minst en gång per år?
- Ullared!

så jävla klockrent björn gustafsson! min nya idol och förälskelse! har ni sett en sötare människa på denna jord eller? svar nej! han är ju söt som socker asså <3 om man ändå fick mysa lite med honom (A) då vet man vad man ska drömma omd e närmaste veckorna då ;) haha. shiet, gullunge nr 1 asså . har suttit och kollat lite youtube klipp. han är så jävla rolig så jag håller på och dör :D klockrent, klockrent asså.
Björn gustafsson, om du skulle se det här.
ring mig för sjutton och kom hit så jag får krama ihjäl dig :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback