karma?

damn boy, your're so fine ;)

jaa , asså nu börjar jag seriöst tro på den här karma grejsen! :O fyfan allt har bara gått piss för mig så jävla länge och christian säger att det är för hur jag har flörtat med folk^^ vilket jag tyckte var bullshit, men så slutade jag göra det och nu jävlar börjar min otur vända mot tur! :O kan det ha nå samband? aa det får jag väl aldrig veta :S men man kan ju hoppas ! hihh.
idag har jag iaf haft världens bästa dag! :) började med massa dans, okej det var råjobbigt och så men som vanligt är dans alltid roligt. sen så vare svenska boksamtal som gick mkt bra! fast jag inte övat (A) sen får jag reda på att jag fått mvg på både writing, listening och reading i min engelska B tentning! LOTTO! :D efter skolan så gick jag med matilda och gabriel upp till hemsta, dom hade cyklar så jag fick skjuts (A) käkade på mcdonalds och så. efter det tog jag och matilda oss och promenerade resten av biten hem., och som ni alla vet kan vi prata som bara den ;) snackade ut om massa grejs som kanske kom sisådär ett halv år sent^^ men bättre sent än aldrig! :) så vi kan ju sammanfatta det här som en mkt mkt mkt bra dag! :D

Pusspåré!



(nu ska jag genast slänga in en liten jag ångrar mig nog, hihi. som vanligt när man heter jessica modd kan itne allt gå din väg, men 90% har ju gått bra iaf. men 100 händer fan inte. duktigt jessica du vet hur man gör du, not.)

kommentarer
Postat av: matilda

jaa, det va bra att vi sa allt vi ville säga, vissa kan man inte släppa taget om

2008-05-19 @ 20:51:21
URL: http://matildalundberg.bloggsida.se/
Postat av: Erika

oj, vad har du lyckats med nudå? :(
får hålla tummarna på att det löser sig för dig iallafall! :)

2008-05-19 @ 22:19:50
URL: http://erikakarlsson.blogg.se

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback