like sand through the hourglass ....

ps. i'm still not over you . . .

jaaa förlåt jag vet att jag inte har skrivit på typ tusen år (A) ska bättra mig, men allt har vart så fruktansvärt stressigt just nu :S nu kommer iaf en veckoupdate :) kommer mer på söndag ;)

Måndag
idag hade man ledigt från dansen för typ första ggn någonsin! skönskönt. hade bara svenska, som började klckan halv 1 . efer det gick jag och matilda och satte oss och planerade ;) efter det blev det jobb till klockan 9 . trök.

Tisdag
idag vare full skoldag :P jisses det kändes konstigt! hade datorkunskapsprov och baseball på idrotten. ganska najs faktisk, men jag var nog världens sämsta pitcher! men serri, vad äre för fula grejer som har på sig! som om, mitt svar blev då slår jag mig hellre ;) fashion before comfort. .

Onsdag
idag hade i balett med jennie på morgonen, sen var man ledig resten av dagen. kändes lagom najs att kliva up för det typ 7 ^^ efter dansen mötte jag upp matilda och så drog vi och solade 25min var, i typ det läskigaste solariume någonsin! det stängdes som en kapsel typ^^ var pissrädd. vi går nu under namnet kräftorna ;) efter det så chillade man på eftermiddagen , tack du vet vem :D <3

Torsdag
idag var man på stan en snabbis först och fixade lite grejs (A) sen vare iväg och jobba, eftersoom jag typ skolkade från baletten. var förjävla trött. på natten fick jag åka in till akuten igen :( min jääävla magkatarr skit eller vafan det är. så jävla trött på det. men inget ska få förstöra min lördag :D

Fredag
idag har jag sovit ganska mkt :/ sen vare en stund ner på stan och inhandlade lite välbehövda grejs :) fyndade ett linne för 29kr också :D sexxxxxy.  sen färgade jag håret på matild och slingor också. vart mkt mkt fint :) ikv äre grey's maraton med myspys. imorgon smällere ;)

Pusspåré!
image82

kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jag är ledsen om du inte vill ha "reklam" men jag är med i en tävling där den tävlingsdeltagaren som får flest unika klick på sin länk vinner ett resepresenkort värde 20 000 kronor!! Om du har två
sekunder över, så gå in på min blogg och klicka på länken som finns under inlägget "Varje klick är värdefullt". Då blir jag och mina barn glada!

För övrigt är du välkommen att kika in på mina tävlingar i bloggen där du bland annat har möjlighet att vinna valfritt klädesplagg eller presentkort!

2008-05-30 @ 18:42:07
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Barre

So are the days of our lives. ^^ Tyckte jag kände igen titeln. ;)

2010-06-27 @ 15:51:48
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback