morronmix

i'm yooooours...


jaap, morronmix äre som pumpas här hemma. slutade klockan 10 idag, bilden var inställd så man fick åka hem! rånajs, men jag lär ju plugga lite ändå. men just nu så spelad veckans hitvarning på ZTV :P ganska skön låt. vet inte vad den heter dock . har precis gjort lite nytta och dragit igång en tvätt , eftersom jag snart inte har något att ha på mig^^ hah. nejdå så illa är det faktiskt inte men man lär ju tvätta när man har tid :) vikt massa skit också. nu tänkte jag ta och göra mig något gott och kolla på nya one tree hill avsnittet jag laddade ner igår (A) the hills kunde jag inte vänta med dock. fan va jag älskar det programet. the hills <3

idag på dansen hade vi lisa! :) gud va jag älskar henne. hon är så grymt duktig. det är ida och johanna också, vi dansaer ska gå till rektorn och se till att vi får dom som lärare nästa år i våra NYA LOKALER! jap du såg rätt, vi ska få helt nybyggna lokaler mitt i centrum till 2:an . men 3 stora danslokaler. fatta va bra! speciellt till slutprojektet i trean! det kommer äga. och snart är uppvisning också. skönt att man fick älsklingsplacering i älsklingsdansen idag då. ska bli så jävla roligt. 22 maj! kom och kolla på folket hus! :)  

och imorogn så äre nationella prov i eng B, min tentning asså. kommer dö :S bara hoppas att jag klarar det, nationella i matte gick bättre än väntat , men jag ska inte hoppas på för mkt tror jag. efter det här äre bara inlämninsuppgifter som ska in. men idag blire bara engelska, får ta det andra i helgen. jaap så kul blir min helg , plugg och öva danserna., blir inge fest nu:( är ju intensivdagar och skit i veckan som kommer så man lär vara helt renad typ ^^ ska dra och sola på söndag dock :) så man blir brun och fin till uppvisningen.

Pusspåré!

image79

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback