take a bow, 'cause it's over now.

don't tell me that your sorry 'cause your not, go on and take a bow.

jaaadu, take a bow, 'cause it's so over now? så äre. för mig. jag riktar det till mig själv och vad fan jag håller på mig. :S är det möjligt att man är så dum att man intalar sig massa saker , som man vet INTE är det minsta sant, men man gör det bara för att man så gärna skulle vilja känna på ett sätt ?  tydligen så kan man vara så dum, kolla på mig. praktexempel nummer 1 . aja, nu ska det slutas med sånt och inse att det aldrig händer. tacksåmkt.

över till lite roligare saker nudå, :) sista april med brudarna! okej det var en ganska misslyckad sista april. var inte speciellt kul efter förfesten, men ibland så skiter det sig ju bara,. och trust me, it ain't nothing new for me. haha .
Vi var jag, elin, stina, wickey, sara och johanna, hos johanna  . käkade tacogratäng, sallad, tortillachips, godis och shottade mkt äckliga drinkar, som dock såg mkt goda ut. shii fick vi! man kan väl säga att jag och sara led mest ^^ lala. sen bar det av ut på fest och stan. träffade massa folk man kände, gjorde bort sig, skickade fyllesms och gav bort telenummret till folk du inte kände. jaaa en helt ordentlig förfull kväll asså ;D

nu har jag slutat jobbat också. ska inte jobba något i maj, förenns sista veckan då . har för mkt i skolan och dansuppvisning och allt. vilket inget av det ser ljust ut edftersom jag missade halva housedansen i måndags bara för att jag skrev ENG B nationellt prov, som vars muntliga bokredovisning kommer gå åt skogen efterso jag itne ens kan ta mig igenom boken, eftersom den SUGER så hårt att du bara somnar.

Pusspåre!

image75

kommentarer
Postat av: Vågar inte säga,

Asså, jag tycker du är sjukt snygg och fin, verkar skitsnäll med =), /Erikas polare

2008-05-02 @ 17:37:27
Postat av: jessica

haha, hallå hallå :) jasså , man tackar då , om du ser det här kan du ju våga avslöja vem det är :) jag är inte så farlig :D haha .

2008-05-02 @ 19:44:31
URL: http://jessicamodd.blogg.se
Postat av: Wickan

hahaha as always ;) tack för en bra kväll hun :)

2008-05-03 @ 19:48:37
URL: http://wickanahlin.blogg.se
Postat av: Vågar fortfarande inte säga,

klart jag såg det där, läser din blogg jämt och ser allt, jag vågar fortfarande inte avslöja mig, mohahaha

2008-05-04 @ 12:07:11
Postat av: jessica

haha, 100 spänn på att det är nån patetisk jävel jag känenr som tycker det är svinroligt att låtsas vara nån annan . moget :P

2008-05-04 @ 19:32:59
URL: http://jessicamodd.blogg.se
Postat av: nepp

100 spänn att det INTE är det, du känner inte mig kan jag lova=P

2008-05-05 @ 07:46:35
Postat av: Barre

Va tafsar du va? =O

2010-06-27 @ 15:53:56
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback