70 sidor på 10 minuter?

haha, ja min kära matilda påminde mig om att vi har loggbok till imorgon, som jag inte börjat på! :S bara sådär 70 sidor och om 10 minuter kommer mike :/ kanske får läsa när han sover, hihi. men står specifika sidorpå frågorna så får fuskläsa atm (A) har ju engelskaboken, skitmkt kvar och ska vara färdig om en månad då CAE provet är! jag ångrar mig så oc jag är så jääävla nervös! men man lär ju prova :) min faster sa att de inte var så svårt och den 17 november så ska jag ändå på hard core training och göra prov-prov^^  är några delar av ett gammalt så får se hur de går :)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback