åh fyfan va skönt!

nu har jag och mamma äntligen fixat allt :) jag har rensat och fixat om i alla mina lådor, satt ihop hennes garderob och totalt rensat klädkammaren, eller tog ut allt och fixade de så allt fick plats :) jävlar vad man hinner med på en söndag om man bara vill! och nyss gick vi med 2 lass sopor :) sköööööönt.

och jag är så jävla nöjd med mina nya kuddar så man kan sitta skönt, två stycken! och tydligen så kan man köpa något så inte min säng glider ut hela tiden! så mike ska få följa med mig och visa va de är så fort jag får pengar så blire ett par sånna kan jag lova!




imorn blire provmyyys, för ikv äre bara jag och mitt svenskapapper som ska översättas :(

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback