äntligen shopping igen (A)

ja, jag har vad man kallar shoppingabstinens, jag får de hur lätt som helst och äre hemskt så kan jag köpa exakt vad som helst, bara jag får köpa ngt :/ jag har ju inte så som riktigt shoppingberoende, jag kan ju tänka efter lite, men jag kanske är på väg dit och de vill jag ju såklart inte vara! så jag försöker verkligen passa mig och nu ska jag snart ner och köpa lite småsaker på h&m och så :) typ hårnålar, raklödder och blir säkert ngt roligt också (A) men jag ska verkligen försöka att inte köpa något annat! får se hur de går :)




köpte guldiga förra ggn, men dom var inge bra :( så kör på mina bruna igen :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback