är man kung eller?

njaa inte direkt :) men nu efter solningen, som tog jävligt mkt utan att bränna mig totalt, känner jag att jag måste ta upp min solkarriär igen! man måste ju hålla jämna steg med mike som ständigt är brun och jag är så jävla avundsjuk! så nu startar jag den igen , bara några meter från mitt hus ;) wish me luck!

nu ska jag börja ta tag i matten, som jag inte vill egentligen :/ men imorgon vill jag spendera varje sekund med mike och även hinna öva lite på danserna till läkerol på fredag :S shiiiiet! :)

nu har jag försökt gjort flätor som ska torka och hålla över natten, inte ett mästerverk men vafan^^ och måste färga håret igen snart också ser jag :/ fan jag har inte råd förens den 25:e :(


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback