CV

nu har jag precis skrivit färdigt mitt cv :) nu ska jag bara få fram ett bra personligt brev och sen gå ut med allt. mitt blir ju 4 sidor, med CV, brev, Betyg och rekommendaition från Call-up :) hoppas hoppas att jag får något (A) håll tummarna för mig!

idag å stan var jag tvungen att gå tillbaka till skolan för jag mådde så jävla dåligt över att ha så mkt att köpa men inget att betala de med! fyfan vad jag inte passar att inte ha pengar i plånboken. usch usch.

förlåt för de dåliga uppdateringarna idag men jag har inte haft en speciellt bra dag och jag orkar verkligen inte böra plugga. kan de bli värre?


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback