dagens update!

jag vet att jag typ inte har uppdaterat alls idag men har haft fullt upp :)

började med skolan och yoga på idrotten :) duktig kajsa var måste jag säga! sen så har Vanessa lärt mig mer på disco dansen och jag börjar se mindre cp ut ^^ men fortfarande långt från bra. eftersom de är min första gg så är jag ursäktad litegranna ;)

efter det så tog jag och vanessa oss hem till mig och pluggade biologi och käkde hallonsorbet! som jag är helt hoooked on! :D de absolut godaste som finns., ska fan fråga ica+ om dom inte kan beställa in en kartong till mig eller så åker jag och köper upp 10 stycken när jag får lön (A) för nu lär jag lägga av med värsta onyttigheterna om jag inte vill ligga i tandläkarstolen hela tiden :P




kravmärkt, mjölkfri & fettfri. kan de bli bättre? ;)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback