ett papper och en timme senare..

ja nu har jag äntligen skrivit färdigt min Translate-assignment, till engelskan imorgon :) skönt jävligt skönt eftersom jag måste säga att den blev helt okej, men inte helt bra. de får duga för den gär ggn iaf. Skulle översätta en svensk text, på ett a4, om Miami som innehöll massa konstiga uttryck och så. nu är iaf allt man kan göra att vänta och se hur Jessika tycker om den :) hon är helt klart den bästa engelska lärare jag har haft.

nu ska jag alldeles snart ta och lägga ut lite bilder på bdb, ta mig en sväng ner till bastun och duscha (vår nya dushckabin kommer inte förens på onsdag) och sen ska jag tvätta :) ska tvätta de nya sängkläderna jag köpt så nu blir min säng helvit med massa kuddar, mys eller vad? :D




jag ska köpa mig en iphone sen när jag fyller år tänkte jag, någon som vet om den är bra?

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback