finally at home!

och utan att ha gått på gymmet (A) men jag räknade inte med ett muskelpass på idrotten som gjort att jag har sjukt ont på baksidan av låren och jag vill inte göra de värre. har ju danspass + yoga imorgon så :) och dans slår idrott. Fick veta att jag fick MVG på egna idrottslektionen jag hade med matilda :) naturliga ledare sa hon :D tycker jag skulle bli friskis och svettis ledare :P haha, vilket jag gärna skulle om jag hade orken och konditionen för de, men de är lika med noll på dom dära kan jag lova!

nu ska jag kolla på ugly betty och senare desperate som jag missade igår :) sen äre solning när mamma kommer hem och sen ska jag ta mig och plugga mattte till provet på fredag och sen på kvällen ska vi dansa i entren på läkerol arena! check it out ;)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback