gårdagens

igår var jag och mike som sagt ut och käkade och sen på bio :) var supermysigt, trots kylan och stressandet! jag är så glad bara jag har tid att träffa han! eller han har tid att träffa mig kanske man ska säga ;) imorn ska jag hem till honom och då ska jag fortsätta pussa ihjäl honom, fast jag hoppas han överlever! hih (A)

när vi kom hem så laddade vi upp med kladdkaka och grädde och så kollade vi på Center stage :) så jävla bra balettfilm, har du inte sett den måste du göra de! sen så somnade vi runt 4, haha men du vi sov länge kan jag säga!

vaknade 14:15 imorse (A) lala. hur fan gjorde jag de? eller jag ska väl inte säga imorse, idag ! xD


hade mina favvisar från Victoria of Sweden igår (A) pumps asså ;)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback