god morgon allihopa!

nu sitter jag här i skolan och har precis skrivit ut de uppgifter som ska lämnas in idag och jag måste säga att jag hann bra fast jag började igår med allting :P engelskan och svenskan kanske inte är mitt bästa arbete, men dansen blev verkligen superbra! kan inte säga det tillräckligt många ggr för jag är så jävla glad :)

nu mår jag väl sådär :/ ororar mig för dansen sen, för jag mår så fruktansvärt illa och är råhungrig, men kan inte äta för då tror jag att jag spyr. hoppas de blir bättre sen, ska försöka gå och köpa nån frukt så jag får i mig ngt iaf :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback