god morgon gott folk!

nu sitter jag här i skolans bibliotek och har precis skrivit ut min engelska läxa :) och vet du vad smarta jessica lyckades missa? att jag inte ska skicka mina argument om biologin till mathilda och karl-oskar! men jag har ju kvällen på mig :) så mike lär få en trevlig eftermiddag med mig vid datorn, eller så gör jag de ikv! (A) hihi. brukar bli så, men jag jobbar bäst på kvällen :)

nu ska jag strax dra mig mot svenskan på norrtull och ha bokdisskusion om vår loggbok 3. fyfan va boken suger och jag vill gå och dö för jag har så mycket att göra nu. itne nog med de är de obligatorisk närvaro på en dansföreställning på onsdag kväll. JIPPIE, NOT! :( men får se hur jag löser de.

nu framöver äre iaf massa prov och skit. HJÄLP MIG? :S


de där var tider! haha. och duktig var man åå! vad fan har hänt? xD

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback