gud vad jag saknar att bara DANSA!

ja de är möjligt att sakna något man har i skolan nästan 8 timmar på vecka. :/ jag saknar att BARA dansa! inge teknik. jag vill inte stå och vrida mina fötter i 1 timme varje dag, jag vill inte göra samma tråkiga cirkulationsövningar varje dag som endå inte gör mig uppvärmd och jag vill verkligen inte ligga och rulla på golvet i 40 minuter! jag är så jävla less just nu!

jag vill bara dansa! äre för mkt begärt, jag älskar att dansa och nu har jag inte fått gjort de på ett halv år. ordentligt alltså. herrregud!


shit vad jag behöver få dansa just nu!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback