hemma en snabbis :)

ja, nu kom man precis hem från första jobbdagen :P eller jag har ju jobbat på call-up länge men inte som säljare. och visst de är kul men ganska drygt eftersom typ alla är sura jävla fittor :P men men , pengar vill väl alla ha? ;)

nu ska jag snart hoppa in i duschen och försöka fixa håret så de ser acceptabelt ut, sen lär man ju försöka hitta något att ha på sig i en garderob som typ är tom snart :P för de första är den normalt tunn och nu äre snart tvättdag också så nu äre värre än värst! får se vad jag lyckas skrapa ihop.

ska nog käka på österns pärla, tror jag de blir, och jag tycker om alla tillfällen att göra sig fin (A) haha, och med det ska jag nu avsluta för jag har nästan bråttom om jag ska hinna se vettig ut :P


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback