inget prov idag heller :(

ja, de skulle vara en ledsen smiley i rubriken. grejen är att jag är borta hela tisdagen om 2 veckor och halv nästa vecka, och äre så att provet ligger då så är jag illa ute :/ men de ska vi lösa, torsten är sköööön :)

nu har vi precis haft danspass. har håltimme till 12:10 eftersmo torsten som sagt är sjuk. då äre yoga och sen äre biologi :) efter de ska vi dansarna gå och käka och klockan 18:15 så börjar vi på ackes igen till 21:00 för öppet hus kvällen. KOM OCH KOLLA ! :)

när jag kommer hem ikv ska jag ringa mike och fixa altl för imorgon :) har blivit dåligt med träning den här veckan för har haft så tajt schema men de ska jag ta igen nästa vecka kan jag lova!



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback