jackpot!

jag har äntligen kommit på vad jag vill ge mike när han fyller år :) jag vill köpa de nuuuuu. blir så otålig med sånt där, för jag tycker de är lika kul att köpa presenter åt folk som att få dom (A) kanske har något att göra med de lilla faktum att jag älskar att handla, lala .. men jag har haft värsta ångesten eftersom jag är sämst på presenter, även om jag tycker de är kul, jag kör på presentkort och annat säkert^^ men nu blev de jackpot! ska höra mig för med vännerna vad dom tycker, men jag tror dom kommer tycka de är lika bra som jag! ;)



mikes tatuering, fan jag vill också tatuera mig! dagen jag fyller 18 så jävlar blire av :) har funderat mycket och ska ta mitt födelsedatum i romerska siffror i nacken. de som de lutar mot nu iaf, man vill ju inte kunna ångra de sen så de kommer ta mycket tid att få fram nu bra :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback