jag finns

jadu, jag vet inte varför jag egentligen bloggar just nu :/ känner väl att jag vill de av någon anledning men inte vet vad jag ska skriva...

idag har varit en cpig/dålig/underbar dag! hur alla de tre kan gå ihop vill jag inte ens försök förstå. men sånt är livet. jag förstår att livet inte ska vara lätt, då skulle de inte vara kul att leva de. men någon måtta måste de ju finnas?
man kan inte avfärda allt med att livet är hårt eller gilla läget, även om jag ofta gör de själv. men de är inte så jag känner. visst får man acceptera vissa saker, saker man inte kan ändra på är bara att gllla läget, men med människor som tycker om dig för den du är bakom dig, så kommer man ta sig igenom allt de där onda, även om de inte går på en dag som man kanske skulle vilja. det värsta som finns är iaf att stå där hjälplös och känna att man inte har någon. been there done that.

jag finns här.

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback