matte :(

nu har jag pluggat lite matte, okej samtidigt som jag har haft tvn på men jag har jobbat ganska mkt med faktorisering. så nu kan jag de mesta, men inte en grej :/ måste försöka lösa de lite senare. ska dra efter grey's för jag orkar inte nu. fattar inte heller pq formeln :/ får inte ihop de . måste kolla mer på de å. sen såg jag att jag måste göra massa historiefrågor och läsa labbrapporten till imorn :( men jag gör de sen, pluggar bäst på kvällen/natten faktiskt :) precis innan sängs, jag väntar ju ändå på att få höra hur de gick för mike senare så :)

nu ska jag nog kolla på ett till gossip girl avsnitt :) love it ;)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback