men kan de bli lite mer mörkt tack?

jadu, idag var inte den lättaste dagen att komma upp :/ mike åkte som vanligt vid 6 så jag kunde inte somna om efter de :( hatar att sova själv nu för tin' (A) men iaf. så jag blev en timme sen till dansne för jag somnade om och bella ringde och väckte mig vid halv 9. men så kan de gå.

känns så himla opepp att kliva upp på morgonen, som känns som mitt i natten, och speciellt på torsdagar! HATAR TORSDAGAR! och ingen gjorde något i min biologigrupp så hoppas de jag gjort duger iaf....

igår såg jag och mike på burn after reading, men med 20 min kvar så var vi så less att vi inte orkade mer.  george clooney och brad pitt i typ den sämsta filmen ever! hur fan gick de till ?


brad pitt i burn after reading (2008)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback