my day, interesting ?

ja idag har de inte hänt så mkt :P eller jo vi alla kom till skolan till 10 för att gå och skriva historiaprovet men när vi kommer fram ser vi att torsten är SJUK! så inge prov utan håltimme fram till 12:10 :) så jag och matilda drog ner på stan och sen joina Vanessa också :) vi gick och provade lite kläder och jag och matilda hittade perfekta nyårsklänningar, så imorgon ska jag dra med mike efter han jobbat och följa med mig och kolla om han gillar den. fast jag köper den oavsett ;D köpte smycken till den idag och mikes ena present :)

fan vad jag måste skaffa leg! så jävla drygt att inte ha de. nu ska jag göra de i helgen har jag bestämt. eller jag ska gå och ta kort nån gång snart så jag kan lämna in de med mitt personbevis och sen få legget :) men ursäkta ? man blir ju så ful på de där jävla korten! :(



gymmade idag också på andra håltimmen (A) slapp dag idag! :)

kommentarer
Postat av: matilda

snygging bilden du la in då ;)

2008-11-26 @ 09:32:34
URL: http://lundbergskan.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback