myskajsa!

nu kom jag nyss hem :) bella meddelade att vi inte hade nån dans idag, komptid, så jag och V tog oss en pizza på stan och sen kollade vi lite på h&m. efter de gick jag på friskis och sprang lite och sen så strechade jag! så jääävla mkt vigare börjar jag bli nu , tack och lov! :)

när jag kom hem i spöregnet väntade en mysig kajsa på min säng och ville gosa, känns som jag inte gjort de på föralltid så nu har vi gosat en stund och jag försökte knäppa kort på sötbollen min men ligga still är inte hennes starka sida at times :P här är lite bilder iaf ;)



 

min älskling<3

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback