okej, glöm de jag precis skrev ^^

nu ska de alldeles snart komma ett sånt där drygt inlägg som du säkert inte orkar läsa, men vet du vad? de skit jag i :D för nu måste jag ventilera och då får du lida :D men vill du inte läsa så bläddra vidare :) annars är du mkt välkommen att läsa och slänga in en kommentar om du känner igen dig! eller annars också såklart.

just nu känner jag bara press. press på att prestera enligt förväntningar. nu vet jag att vissa av er tycker jag är jättetöntig och gud va synd de är om dig för att du får bra betyg. men alltså de är inte alltid så lätt. jag skulle mörda för att få de vissa andra har. föräldrar och mor/far föräldrar som är superstolta över ett vg, eller att själv kunna låta mig vara stolt över ett vg :/ och ändå kan jag inte vara de. jag vill göra vad jag vill i livet, med min familjs stöd. men de är ju tyvärr för mkt begärt! och bara för att pointera, så måste man inte bli läkare bara för att man har möjligheten eller kan. för att göra något måste en hjärta och själ vara i de. och oavsett vad folk säger så är mitt hjärta i de jag vill göra i mitt liv, oavsett om man måste ha bra betyg för de eller inte! min lycka kan inte mätas i betyg, som den nu tycks göras .... och jag kan själv inte stoppa de. gud vad jag bara skulle vilja glida genom livet och vara helt nöjd. mvg eller inte .... så jag hoppas att några av er där ute har insett att bara för att man har lätt i skolan, betyder inte de att de är lätt ändå.

jag vet lång text (A) men jag hoppas du orkar läsa :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback