rostmackor och cola

jadu, i brist på en mer fantasifull rubrik blev de den här. kort, konsist och rätt på saken ;) sitter nämligen nu i sängen och äter rostmackor och dricker cola och gud om de var gott? muuuuuuuuuuums.

nu ska jag alldeles strax ta och sova, men just nu är jag inge trött så drar upp ett blogginlägg för er andra nattvakna att läsa bäst ni vill :D hihi.

min dag har iaf sett ut på följande sett, först var jag i skolan till 5 och sen mötte jag upp mike och åkte dit, vad vi gjorde kan du läsa i förra inlägget och sen nu har jag kommit hem.

och fitta vad kallt de är ute! ska de verkligen vara såhär kallt nu? :/

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback