slö kan man lungt säga!

idag är de enda jag fått uträttat lika med noll xD men sånna dagar ska man väl också ha? eller jo jag har fan alldeles för många nu när jag tänker efter! när jag och mike väl kom ut och gick till vikinga så var de mörkt! jag har totalt missat dagens dagsljus, okej det är snart lika med noll! hatar att de alltid är mörkt ute så de känns som man är ute mitt i natten hela tiden och att kliva upp på morgonen är inte de lättaste! :(

men nu ska jag iaf ta tag i allt och börja på min dansuppvärmning som ska in imorgon (A) lala. kommer inte gå bra men inget mvg där ändå så :P vafaaaan :) det får gå för den här ggn, sen ska jag göra klart svenskan, aningen viktigare känner jag :)


imorn ska jag ha mitt nya hårband! :) love it! <3

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback