thank you

jag tänker ta ett inlägg och tacka alla de som står bakom mig och finns där för mig. då jag är glad, då jag är ledsen, då jag bara vill dö och då jag bryter ihop. alla har vi jobbiga dagar, men de är dom som betyder för oss som får oss att gå vidare och även om dom inte kan lösa dina problem, så finns dom där även när de är som värst.

Matilda: my one and only <3 jag kan inte börja berätta hur många ggr hon har fått lyft mig gråtandes från golvet. vet inte vad jag skulle göra utan dig gumman. jag älskar dig! <3

Mike: min underbara kille. jag tycker om dig så himla, himla mycket (A) men de vet du ju. tänker på dig och saknar dig hela tiden! <3

Erika: gud vad glad jag är att vi är vänner. kan verkligen säga allt till dig. du betyder! <3

Mormor: min kära mormor, utan dig skulle jag inte vara här idag! du hjälper mig genom allt i livet och jag kommer alltid vara evigt tacksam. de är dig jag pratar med om allt jag inte kan säga till någon annan. <3

kommentarer
Postat av: Erika Karlsson

i adore you <3

2008-11-23 @ 18:06:15
URL: http://erikakarlsson.blogg.se/
Postat av: matilda

älskling, du betyder allt för mig, jag vet inte hur många gånger DU har lyft mig gråtande från golvet <3<3



always and forever

2008-11-26 @ 09:37:02
URL: http://lundbergskan.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback