we rock!

idag har jag börjat lyssna sönder soundtracket till Camp rock och ska fixa hem till HSM3 också, så jag kan låtarna när jag och matilda ska på bio på lördag :) mkt roligare då.

nu ska jag alldeles strax in till stan, köpa mig en hamburgare och sen hinna skriva ut lite engelska grejer innan jag går till dansen :P kommer bli pressat så jag tänkte åka nu om 20 minuter. först ska jag ladda in musik i ipoden, annars dör jag om jag tvingas vänta på att lyssna på musiken tills jag kommer hem :)

efter skolan ska jag möta upp erika för fika klockan 5 :) smooooothie för mig ;) och sen ska jag hem till mormor och käka, eftersom jag inte kunde komma och fira henne igår. men de blir bra hon och jag vilket jag är glad över, älskar min mormor <3

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback