what can I say, I have a passion for fashion!

nu har jag precis provat igenom lite klänningar i min garderob. har sammanlagt 5 oanvända men 3 stycken ska jag snart använda så! :)  gud vad jag älskar att gå igenom garderoben! men jag har ingenstans att ha alla fina kläde man har :( KROGEN OM 3 MÅNADER! om du då ser någon som jämt är dressed från top till tå så äre jag hihi. what can I say, I have a passion for fashion!

har kollat på två nya The hills avsnitt idag <3 någon dag då är de där jag. de är jag bombsäker på! :) nu ska jag ta och försöka plugga lite matte och sen skriva färdigt men essä, som måste bli bra! håll tummarna för mig! om några timmar kommer mike och så är de MYYYYSHELG!
i helgen händer bland annat:

shopping

Julskyltning

Pepparkaksbakning

och mkt mkt mer :) haha


och här var de färgglatt, eller inte ;)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback