you think you're hot, but i'm sorry your not ;)

haha, jaa lite kaxig rubrik kanske, men jag diggar en viss låt just nu för jag skulle kunna skrivit en typ^^ men då hade jag ju varit rik och de vet vi ju alla att man inte är atm. känns som en redig nedräkning till den 25:e och mest den sista! kom nuuuuu. måste ju köpa mikes julklappar och de kommer ta mig minst hela månaden att bli nöjd om jag ens lyckas alls!

nu sitter jag här och kollar lite med Vanessa :) har precis kommit från biologin. hamnade i grupp med mathilda och karl-oskar och vi ska läsa om teorin om att liv uppstod från rymdstoft. vi har precis börjat med evolutionsteorier om du inte förstod de. ganska intressant men stressigt som fan med bara två lektioner i veckan :/ så aja.

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback