219?

idag innan biologin så satt jag och vanessa och några fler och pratade lite så kommer en av mina vänner förbi, som inte går på vasa men har ind. val där, och nu äre andra ggn han inte hittar klassrummet! hihi

För dig som inte vet så har vasa typ de enklaste systemet ever, eftersom vi är så tröga ;) det finns 4 våningar. På första ligger alla salar på 100 och på andra på 200 och så vidare :) och han lyckas alltid hamna på 300 ist för 200 där han ska ;) plus att korridorerna är helt raka och ser olika ut på varje våning!

men jag kan ju inte vara opartisk så jag kanske inte ska säga nå ?


Vasaskolan 

Stora trappan

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback