dagens

alltså vill du hitta någon som jämt  och ständigt drar helt klockrena kommentarer, ring vanessa! haha. vi stod och prata i omklädningssrummet efter dansträningen och så tar jag upp min parym. så frågar hon om hon kan få lite och det är klart så kommer hon fram till mig ställer sig, breder ut armarna, lutar upp huvudet och säger spruta på mig xD ja, vi är supersnuskiga och jag bröt ut i asg så fort hon sa de^^ tätt följd av henne själv :P fyfaaaan dagens helt klart :D 

nu ska jag hem och försöka starta om hela routern och allt för att se om internet kanske fungerar :) så hoppas vi ses ikv och annars hörs vi imorgon ;) 

puss på er! (K) 

kommentarer
Postat av: Vanessa

Japp så kontakta mig om ni vill bli på gott humör;D haha

2008-10-09 @ 19:41:33
URL: http://vanessaliberg.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback