djupt, eller?

jadu, nu sitter jag här och har precis kollat på a shot at love finalen :) tyckte synd om bo eftersom jag gillade honom mer och synd om tila som blir sårad! vad fan gör man där om man "inte är säker" ? aja.

om du undrar över rubriken äre för att jag hade planerat ett djupt inlägg med mycket av mina känslor! gud vad jag har haft alldeles för många av dom på senaste tiden! alltså de är ju såklart inget negativt menat, bara ovant. Jag har aldrig varit en känslomässig människa, jag har aldrig släppt in folk i mitt hjärta, och nu när jag har de, blir jag överväldigad med bra och dåliga känslor. eller jag ska verkligen inte säga dåliga, för de äre inte! det är min rädsla för att bli sårad som kickar in...och jag är så jävla trött på den :/ jag vill bara njuta av att jag äntligen hittat något som betyder så mkt för mig :) <3

har du någonsin känt så? att något som är bland de bästa som hänt dig, totalt skrämmer livet ur dig?


you cry, but you don't tell anyone that you might not be the golden one,
and you tie it together with a smile, but you're comin' undone...

kommentarer
Postat av: Mike

Om du vill är rädd! säg till! oroa dej inte gumman! finns inte en chans på denna jord att jag vill såra dej! du är så sjukt underbar så de går inte att beskriva i ord för vad jag känner för dig! Att känna så som du gör är helt okej! men vela bara skriva såhära! och kan skriva de och säga de till dej varje dag om de så ska behövas! du är underbarast! <3

2008-10-30 @ 00:31:33
URL: http://mre.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback