föreställnigngsfördjupning, någon?

Något mycket roligt hände på dansträningen igår (A) vi har som vanligt lite yoga och så på torsdagar och då när vi skulle göra den sista avslappningsgrejen var jag så himla trött så lilla jag somnade och vaknade av att lektionen var slut. Så de kan gå du! Men jag kan ju lugnt säga att jag inte var den första eller den ända ;)


Ja, igår var vi på den så efterlängtade dansföreställningen, eller inte... men man ska väl inte säga att den sög helt. Alltså, det var så sjukt konstiga rörelser och själva föreställningen hade ingen story eller budskap, men eftersom vi hade haft workshop med koreografen innan så blev det lite intressant.

På workshopen jobbade vi med punkter i luften, olika ytor och att olika delar leder till de olika punkterna, precis dessa rörelser ingick mkt i föreställningen så man verkligen såg och förstod vad dom gjorde och kunde så hur coolt det var, annars sög de. 60 minuter med konstiga ljud och konstiga rörelser, men vafan, allt är ju konst eller?


Innan föreställningen gick jag och Vanessa och kollade på Twilfit, shit vad mkt snyggt det finns där ändå :) och jag hittade en BH, en svart med lite spets på och så jääävla skön!


När jag satt på bussen hem så drar ju min finfina Barbie girl ringsignal igång, yes jag har den ringsignal AND I LOVE IT! Bara gilla läget hörredu. Iaf, det var dolt nummer så de var antingen mike eller min låtsasfarsa och jag blev mkt glad när de var mike :) såklart :D och vet du vad? De kliver på kontrollanter på bussen, jag har aldrig i mitt liv vart med om att dom faktiskt kollar. Trodde det var någon sån där myt för att skrämma upp än. För att citera(eller försöka) någon mkt snygg "Det är som gud, hans finns men du har aldrig sett han" KLOCKRENT!


Väl hemma så kom Matilda förbi en stund, jag provade lite kläder och sen så tog jag tag i mitt liv och satte mig för att skriva föreställningsfördjupningen som är en del av Dans & Gestaltning B. jippie...

Dansargänget innan 22maj uppvisningen, tyvärr går inte Josefin kvar :( och vi har även fått nytt tillskott.


kommentarer
Postat av: vanessa

haha va snygga vi är;) dansföreställningen den 22 maj var riktigt roligt tkr jag:)

2008-10-03 @ 15:43:05
URL: http://vanessaliberg.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback